loading...
معرفی کسب و کار های کرج
مریم تدین بازدید : 29 چهارشنبه 11 بهمن 1402 نظرات (0)

بهترین کلینیک کاشت مو در کرج کجاست؟

عمل کاشت مو از طریق جابه جا کردن موهای سر انجام میشود. در این روش از قسمت هایی که موهای زیادی در آن ناحیه رشد کرده است و اصطلاحا به آن بانک مو گفته میشود؛ موها گرفته شده و در قسمت های کم پشت عمل کاشت انجام میشود. کلینیک آنسه با انجام کاشت مو به صورت تخصصی با توجه به میران طاسی، با بهره مندی از جدیدترین متدهای روز دنیا و پزشکان با تجربه قادر است بهترین عملکرد را از خود ارائه دهد.

به طور کلی یک متخصص پوست هنگام انجام کاشت مو سعی دارد که موها را در محل درست خود بکارد تا سر جلوه خود را بگیرد. در این عمل زیبایی علاوه بر سالم ماندن محل کاشت، موها نباید آسیب ببیند و عمل کاشت مو به شیوه طبیعی خود انجام شود. این موارد فقط در بهترین مراکز کاشت مو انجام میشود. کلینیک آنسه به عنوان بهترین کلینیک کاشت مو در کرج، با رعایت تمامی این موارد و بهره مندی از متخصصان پوست و مو قادر است این عمل زیبایی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک کاشت مو در کرج 

کاشت موی طبیعی به چند روش انجام میشود؟

  • FIT : در این روش از ناحیه بانک مو به شیوه پانج، برداشت مو انجام میشود و مجدد توسط پانچ در منطقه مورد نظر از سر عمل پیوند انجام میشود.
  • FUT : این روش یکی از روش های بسیار قدیمی کاشت مو محسوب میشود که از ناحیه بانک مو به شیوه جراحی فلپی موها برداشته میشود و پس از تقسیم به واحدهای فولیکولار در شیارهای کوچک در محل کم پشت یا طاس عمل کاشت انجام میشود.
  • SUT : در این روش جدید گرافت ها توسط میکرو موتورهای اتوماتیک بدون جراحی از ناحیه بانک مو برداشته میشود. در این روش کاشت با تراکم بالاتری انجام میشود.
  • BHT : در این روش از موهای نواحی سینه، پشت و یا ریش استفاده میشود. روش BHT براساس FIT است، ولی میتوان در آن از متدهای SUT و MFIT نیز استفاده کرد.
  •  Micro FIT : بروزترین تکنولوژی برداشت مو که در آن فولیکول ها به شکل واحدی استخراج میشوند. تفاوت این روش با سایر روش های کاشت، بهره گیری از ابزراهای دقیق و ظریف برای برداشتن مو است.
  • ترکیبی : اگر میزان طاسی به حدی باشد که به گرافت مو بیشتر نیاز باشد، جهت برداشت گرافت مو از بانک موی متقاضی از دو متد جراحی و بدون جراحی به طور همزمان استفاده میشود.

به طور کلی روش برداشت مو براساس دو روش نواری (FUT) و غیر نواری (FIT) است. روش کاشت موهای برداشت شده در دو روش فوق یکسان است و نحوه برداشت مو به شیوه میکروگرافت است. روش برداشت مو تنها اختلاف میان این دو روش است.

مزیت های کاشت مو در کرج درکلینیک آنسه چیست؟

  1. کاشت موی طبیعی با حداقل خونریزی و بدون بخیه
  2. کمترین میزان درد و عوارض ناشی از جراحی
  3. زمان بهبودی کوتاه و سریع
  4. بیشترین تراکم قابل انجام در یک جلسه

در کلینیک آنسه، معتبرترین کلینیک کاشت مو در کرج، از لیزر کم توان به عنوان یک مکمل در فرآیند کاشت استفاده میشود تا بهبودی و نتیجه مطلوب در سریع ترین زمان ممکن به دست آید.

مریم تدین بازدید : 23 چهارشنبه 11 بهمن 1402 نظرات (0)

با پیشرفت علم و فناوری روش‌های نوینی برای از بین بردن موهای زائد پدیدار گشته است. یکی از این روش‌ها لیزر موهای زائد است. لیزر موهای زائد گزینه‌ی راحت و مناسبی هم برای بانوان و هم آقایان است. این روش برای آقایانی که بدن پر مویی دارند بهترین راه حل است، چرا که استفاده از کرم‌های موبر و تیغ برای آقایان روش‌های زمان‌بر و خسته کننده‌ای است. در واقع اگر شما جزو افرادی هستید که فکر می‌کنید لیزر فقط مناسب بانوان است، باید به شما بگویم که این عقیده بسیار غلط است، چرا که انجام لیزر در بین آقایان نیز بسیار رایج و فراگیر است. 

لیزر موهای زائد مردان در کرج

مزیت های لیزر موهای زائد مردان

  • کاهش همیشگی تراکم مو: لیزر موهای زائد آقایان در کرج باعث کاهش طولانی مدت تراکم موها میشود.
  • بهداشت دائمی: با استفاده از لیزر میتوانید همیشه و به طور دائمی تمیز و آراسته باشید.
  • روش ایمن و مطمئن: لیزر موهای زائد مردان در کرج یک روش مطمئن و بدون خطر است.
  • جوانسازی صورت: با لیزر می توان برای از بین بردن ریش های سفید اقدام کرد که موجب ایجاد ظاهری جوانتر در فرد میشود.
  • صرفه جویی در هزینه: لیزر موهای زائد مردان در کرج در مقایسه با سایر روش ها به صرفه تر است.

مشاوره رایگان و پیشنهاد منحصر به فرد کلینیک آنسه

آقایان ساکن شهر کرج اگر به دنبال یک برنامه موثر و عملی جهت رفع موهای زائد بدن خود هستید، برای بازگرداندن شادابی و لطافت به پوست خود تنها کافی است با پزشکان متخصص و مشاوران کلینیک آنسه تماس بگیرید و با دریافت بهترین مشاوره ها و موثرترین درمان ها در سریع ترین زمان ممکن به پوستی شاداب، لطیف و بدون مو برسید. در کلینیک آنسه انواع راهکارهای جدید جهت رفع موهای زائد به شما مخاطبان گرامی ارائه میشود. کلینیک آنسه قدیمی ترین و بهترین کلینیک لیزر موهای زائد مردان در کرج، سعی بر آن دارد تا با ارائه بهترین خدمات رضایت مخاطبان خود را جلب نماید و در عرصه زیبایی سهم وسیعی را به خود اختصاص دهد.

برای دریافت نوبت با شماره زیر تماس بگیرید

09331500497

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید 

مریم تدین بازدید : 24 چهارشنبه 11 بهمن 1402 نظرات (0)

ژل لب روسی چیست؟

برای این که بدانید ژل لب روسی چیست و چه کاربردی دارد، ابتدا شما را با جنس ماده تشکیل دهنده این روش زیبایی آشنا می کنیم. جنس ژل های لب همگی از هیالورونیک هستند. فرقی نمی کند که ژل لب را به مدل روسی بزنید یا هر مدل دیگری. جنس تشکیل دهنده همه ژل ها یکسان است.

هیالورونیک اسید ماده ای است که در بدن انسان بطور طبیعی تولید می شود تا باعث حجم دهی به بافت هایی مثل بافت لب بشود. زمان تولید این ماده در بدن انسان، در سنین جوانی بیشتر بوده و با مرور زمان بدن دیگر قدرت تولید آن را ندارد. به همین علت هم است که افراد در پیری آن حجم اولیه بافت ها را ندارند.

بیشتر بخوانید: مرکز تزریق ژل لب روسی در کرج 

هزینه میکرونیدلینگ در کرج

هر اندازه که نوع و شدت آسیب بیشتر باشد، نیاز به جلسات بیشتری است و همین عامل باعث بالا رفتن هزینه‌های درمان می‌شود، برای اطلاع از تعداد جلسات لازم می‌توانید به یک مرکز معتبر مثل کلینیک آنسه مراجعه کرده و مشاوره رایگان بگیرید.

هزینه‌های آزمایش‌ها و دستمزد پزشک نیز بر قیمت میکرونیدلینگ تاثیرگذار است. هزینه‌های این عمل در مقایسه با دیگر روش‌های مشابه بسیار کمتر است و عملی کم خطر محسوب می‌شود، برای اطلاع از قیمت های روز و کسب اطلاعات مرکز میکرونیدلینگ در کرج  با شماره های ذکر شده در انتهای همین صفحه تماس بگیرید.

مریم تدین بازدید : 34 چهارشنبه 11 بهمن 1402 نظرات (0)

این روزها بسیاری از شهروندان کرجی و ساکنین استان البرز و شهرهای نزدیک به آن به دنبال یک مرکز خوب، دارای مجوز و بهداشتی بوده و به جستجوی عباراتی مثل مرکز میکرونیدلینگ در کرج، کلینیک رفع اسکار در کرج، و بهترین مرکز درمان جای جوش در کرج و… به جستجو در اینترنت می پردازند.

بر همین اساس ما در کلینیک پوست، مو و زیبایی آنسه تصمیم گرفتیم که در این پست به معرفی جامع خدمات میکرونیدلینگ، رفع اسکار و درمان جای جوش در کرج بپردازیم و به سوالات متداول شما عزیزان پاسخ بدهیم. پس تا انتها با ما همراه باشید

میکرونیدلینگ صورت کرج 

اسکار چیست؟

اسکار یکی از مشکلات پوستی محسوب می‌شود، در واقع به آسیب حاصل از جای جوش، تصادف، زخم و جراحی بر روی پوست، اسکار می‌گویند که که باعث بروز مشکلات ظاهری می‌شود و از بین بردن اسکار به دلیل تاثیر در زیبایی و اعتماد به نفس شما از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر رفع اسکار در کرج

یکی از روش های بسیار ایمن برای درمان این مشکل میکرونیدلینگ است. این عمل برای جراحات کوچک به وجود آمده بر روی سطح پوست بسیار اثر گذار است، به طور کلی نیاز به چند جلسه درمانی دارید تا نتیجه‌ی مطلوبی را کسب کنید. شما مخاطبین عزیز جهت رفع اسکار در کرج می‌توانید به کلینیک پوست، مو و زیبایی آنسه مراجعه کنید تا زیرنظر پزشک و اپراتورهای آموزش دیده و مجرب نسبت به میکرونیدلینگ جهت رفع اسکار اقدام نمایید.

مریم تدین بازدید : 47 دوشنبه 22 آبان 1402 نظرات (0)

امروزه جهت از بین بردن موهای زائد از دستگاه های جدید لیزر استفاده میشود و عمل حذف موهای زائد بدون درد و به صورت دائمی انجام میشود؛ به گونه ای که میتوان در کمترین تعداد جلسات بهترین نتیجه را دریافت کرد. هر چند که هزینه از بین بردن موهای زائد با لیزرهای جدید و پیشرفته بیشتر است؛ اما اکثر افراد به دلیل جلسات درمانی کمتر و اینکه لیزر یک روش بدون درد است، استفاده از لیزر را ترجیح میدهند.

بهترین مرکز لیزر موهای صورت آقایان در کرج کجاست؟

لیزر موهای صورت یکی از بخش های پرطرفدار لیزر برای آقایان است. نواحی از صورت آقایان مانند خط ریش، چانه، گونه، پیشانی یا گردن بخش هایی هستند که به طور مرتب نیاز به اصلاح دارند و برای اینکه فرد صورتی آراسته داشته باشد باید به طور مرتب عمل اصلاح موهای زائد را انجام دهد که این امر خود فرآیندی زمان بر و خسته کننده است. برخی آقایان به دلیل مشغله کاری زیاد وقت لازم را برای اصلاح مداوم موهای صورت ندارند. بنابراین استفاده از لیزر یک روش دائمی، کم دردسر و مفید است.

فواید لیزر موهای صورت آقایان

  • روشی سریع و مطمئن
  • لطافت همیشگی پوست
  • روشی با درد بسیار کم
  • از بین بردن جوش های حاصل از اصلاح
  • حذف شدن موهای زیر پوستی

کلینیک زیبایی آنسه، بهترین مرکز لیزر موهای صورت آقایان در کرج است و جهت انجام لیزر از اپراتورهای آقا استفاده میکند. کلینیک آنسه مفتخر است با ارائه بهترین خدمات با نازل ترین قیمت رضایت طیف وسیعی از مخاطبان را به سوی خود جلب کند.

هزینه لیزر موهای صورت مردان

هزینه­ ی لیزر موهای زائد صورت آقایان در کرج به عواملی مانند جلسات لیزر، نگهداری و مراقبت های بعدی بستگی دارد. به همین دلیل به شما توصیه میکنیم جهت مشاوره و دریافت اطلاعات در رابطه با هزینه لیزر موهای زائد صورت مردان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع دقیق از  هزینه لیزر موهای زائد می توانید با کلینیک آنسه تماس حاصل فرمایید 

09331500497

مریم تدین بازدید : 46 دوشنبه 24 مهر 1402 نظرات (0)

امروزه در جامعه بسیاری از افراد به دنبال زیبایی هستند. افراد می‌خواهند این زیبایی را با ایجاد تغییرات در صورتشان به دست بیاورند. برای انجام تغییرات نیاز به یک مرکز معتبر و یک کادر متخصص است تا نتیجه‌ی مطلوب بدست آید. اگر شما هم به دنبال مرکز تزریق ژل لب در کرج  هستید پیشنهاد ما به شما کلینیک آنسه است، که با بکار بردن بهترین متریال زیبایی شما را به همراه سلامتی تضمین می‌کنند. کلینیک آنسه، جزو بهترین‌ها به عنوان مرکز تزریق ژل لب در کرج می‌باشد که با توجه ویژگی‌های فردی شما به شما مشاوره می‌دهند. در ادامه این مقاله به تزریق ژل لب و مزایا و معایای آن می‌پردازیم.

ژل لب چیست؟

ژل‌ها هیالورونیک اسید می‌باشند که با جذب بالای آب، حجم زیادی به خود می‌گیرند و این حجم باعث می‌شود ناحیه‌ی تزریق شده بزرگ شود. ژل لب در حجم و مدل لب تاثیر می‌گذارد و آن‌ها را تغییر می‌دهد. ژل‌ها معمولاً برای حجیم کردن بافت‌ها یا پر کردن بافت‌های تحلیل رفته بکار می‌رود.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل لب

  • پس از تزریق به توصیه‌های پزشک درباره نحوه مراقبت و داروهای مصرفی عمل نمایید تا ژل دوام بیشتری داشته باشد.
  • تا ۴۸ ساعت بعد از تزریق ورزش شدید نکنید.
  • تا ۴۸ ساعت بعد از تزریق از رقیق کننده‌های خون مانند قرص آسپرین و ایپوبروفن‌ها و ویتامین‌های روغن ماهی استفاده نکنید.
  • سعی کنید تا دو هفته پس از تزریق از لیزر استفاده نکنید.
  • آرایش کردن را تا ۲۴ ساعت ابتدایی تزریق حداقل کنار بگذاريد.
  • از مصرف غذاهای گرم و استعمال دخانیات تا ۲۴ ساعت بپرهزید.
  • سرتان را به سمت بالا بگیرید تا ژل حالت افتاده به خود نگیرد.
  • هنگام خوابیدن روی صورت‌تان نخوابید.
  • برای کاهش تورم لب‌ها از پدهای یخی استفاده کنید.
  •  مهم‌ترین نکته این که، برای ماندگاری هر چه بیشتر ژل لب‌تان تا ده روز پس از تزریق میزان خیلی بالایی آب آشامیدنی مصرف کنید.

تزریق ژل در کرج

مشاوره رایگان کلینیک آنسه

اگر دوست دارید لب‌هایی زیبا داشته باشید، تزریق لب بسیار موثر است، اما باید توجه کنید تا این تزریق به چه روشی انجام شود. تزریق ژل لب مدل‌های متفاوتی دارد که مناسب هر فردی با نوع چهره‌اش است. پس برای انتخاب یک مدل لب زیبا احتیاج به یک مشاوره قوی برای گرفتن نتیجه مطلوب دارید. کلینیک زیبایی آنسه که بهترین مرکز تزریق ژل لب در کرج است این امکان را فراهم کرده است که مخاطب بتواند قبل از تزریق یک جلسه مشاوره رایگان با پزشک متخصص داشته باشد تا بهترین مدل تزریق با توجه به نوع پوست و مدل صورت‌اش داشته باشد

09331500497

مریم تدین بازدید : 47 شنبه 16 مرداد 1400 نظرات (0)

طراحی سایت خبری یکی از پر بازدید ترین سایت هایی هست که می شود برای آن طراحی خاص در نظر گرفت. همان طور که میدانید امروزه انتقال خبر در سرتاسر دنیا بسیار راحت و سریعتر شده است و افراد در مدت زمان کمتری در خصوص اتفاقاتی که در پیرامون پیش میاد اطلاع پیدا می کنند.
اگر چه که همه ی این اتفاقات مدیون پیشرفتی است که در تکنولوژی اتفاق افتاده است. یکی از این راه هایی که خیلی رایج هست و افراد زیادی از آن استفاده می کنند، بهره گرفتن از اطلاعات سایت های خبری هست.

امروزه داشتن سایت و ورود به فضای وب برای هر کسب کاری لازم است و باعث پیشرفت و افزایش فروش شما می شود اگر در کرج زندگی می کنید و قبل از این که این مقاله را مطالعه کرده باشید برای کسب و کار خود یک سایت طراحی کرده اید، در چنین حالتی نیازمند پشتیبانی سایت در کرج می باشید. اکسینو دارای سابقه کار زیادی در زمینه طراحی سایت و همین طور پشتیبانی می باشد.

طراحی سایت با وردپرس که در چند ساله اخیر بسیار فراگیر شده است موضوع مقاله ما می باشد، اما چرا طراحی سایت با وردپرس اینقدر محبوب شده است. وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا می باشد که با زبان php برنامه نویسی شده است و همین طور رایگان و open source است.
تعداد زیادی از سایت ها چیزی در حدود 28 درصد از آن ها با استفاده از وردپرس طراحی شده اند. با توجه به نظر سنجی های انجام شده می توان گفت که علت محبوبیت وردپرس این است که علاوه بر این که بسیار پر قدرت است شما خیلی راحت می توانید از آن استفاده کنید و هر نوع سایتی را نظیر وبلاگ ها، سایت های شرکتی، سایت های فروشگاهی و … را با استفاده از آن راه اندازی کنید.

طراحی سایت حرفه ای یکی از نیاز هایی است که کسب و کار ها و همین طور افراد به آن نیاز دارند، چرا می گوییم طراحی سایت حرفه ای ؟ چون که طراحی سایت می تواند به راحتی و با کمترین امکانات انجام بشود و در نهایت هم منجر به این نشود که نیاز های فرد و یا شرکت را برآورده کند.
به همین دلیل شما به این احتیاج دارید که حتما از یک طراحی سایت حرفه و یک شرکتی که این کار را برای شما انجام دهد مشاوره بگیرید.
شرکت طراحی سایت اکسینو با دارا بودن بیش از 15 سال سابقه این اطمینان را به شما می دهد که بهترین طراحی سایت حرفه ای در عینی که قیمت مناسبی را نیز داشته باشد برای شما تهیه کند.

با توجه بر این که در حال حاضر استفاده مردم از فضای وب زیاد شده است و خیلی از افراد برای پیدا کردن پزشک و یا دندانپزشک مورد نیاز خود از جستجو در اینترنت استفاده می کنند تا بتوانند پزشک مورد نیاز خود را پیدا کنند. در نتیجه طراحی سایت پزشکی حرفه ای امروزه به یکی از نیاز های هر پزشک تبدیل شده است.
شما علاوه بر این که با استفاده از طراحی سایت پزشکی می توانید راحت تر خود را به بیماران و افرادی که به کمک شما نیاز دارند معرفی کنید همچنین می توانید با قرار دادن مطالب مفید پزشکی برای بازدید کنندگان به آن ها یاری برسانید.

آموزش تولید محتوای اینستاگرام چه تاثیری بر روی کسب و کار شما خواهد گذاشت؟ در این مقاله از اکسینو می خواهیم در مورد این موضوع مطالبی را قرار دهیم که واقعا تولید محتوا برای اینستاگرام و آموزش دیدن در این حوزه برای شما چه تاثیری می گذارد.
اگر به خودتان و همین طور اطرافیانتان نگاهی بندازید و یک نظر سنجی و تحقیقی انجام دهید متوجه خواهید شد که اکثر افراد امروزه ساعت های زیادی را در شبکه های اجتماعی میگذارانند و یکی از شبکه های اجتماعی که در ایران بسیار پر طرفدار است اینستاگرام هست که بالغ بر 24 میلیون نفر کاربر ایرانی در آن هستند.
و در نتیجه وقتی شما یک مطلب را در آن قرار می دهید، احتمال این که بازدید و همین طور بازتاب بیشتری داشته باشد بیشتر می شود.پس در این که در اینستاگرام تولید محتوا داشته باشید تا کسب و کارتان رونق بیشتری بگیرد، هیچ جای شک و تردیدی به خودتان راه ندهید.اما به یاد داشته باشید که در اینستاگرام رقابت زیاد است و بدست آوردن بازدید و فالور زیاد کار راحتی نیست، در نتیجه شما باید کاملا اصولی و همراه با تکنیک پیش بروید.

تولید محتوا برای اینستاگرام کاری کاملا آسان به نظر می رسد. هر کسی توانایی این را دارد که در اینستاگرام تولید محتوا کند. با این حال، تولید محتوا استراتژی دارد و با رعایت برخی نکات و تکنیک ها می توان بازدید پست را بالاتر برد. با سفارش تولید محتوا شما می توانید مسئولیت آن را به متخصصان دیگر واگذار کنید.

طراحی سایت در کرج یکی از نیاز هایی است که در شهر کرج دیده می شود، زیرا که با توجه بر این که روز به روز بر تعداد کسب و کار های کرج افزوده می شود نیاز به داشتن یک سایت حرفه ای نیز احساس می شود.
در این چند وقته اخیر با وجود ویروس کرونا و قرنطینه های سراسری به وجود آمده است، نیاز به دیجیتال مارکتینگ و همین طور داشتن یک سایت که با آن فروش راحت تر و بهتری داشته باشید حس می شود.

حتماً برای شما هم پیش آمده است که بخواهید در کلمات کلیدی جذاب و پرطرفدار مربوط به زمینه فعالیت شغلی خود در صفحه اول گوگل بدرخشید و برای این منظور به دنبال یک شرکت معتبر سئو سایت در کرج می گردید.
بنابراین با ما در ادامه همراه باشید تا شما را بیشتر با خدمات سئو کلمات کلیدی و بهینه سازی وبسایت ها جهت ورود پرقدرت به صفحه اول گوگل آشنا کنیم.

مریم تدین بازدید : 58 چهارشنبه 16 تیر 1400 نظرات (0)

طراحی سایت در کرج همواره یکی از مهم ترین دغدغه های کسب و کارها در این شهر بوده است.
طراحی سایت ارزان در کرج که دارای امنیت بالا، سرعت قابل قبول، طراحی زیبا و جذاب، امکان درج ویدیو و فایل های صوتی، ssl رایگان، هاست و دامنه رایگان و… باشد، می تواند زمینه ساز افزایش مشتریان هر کسب و کار و رونق آن شود.
با پلن های طراحی سایت حرفه ای در کرج شما خواهید توانست در مدت زمان کوتاهی با صرف کمترین هزینه، در نتایج گوگل بدرخشید.
شرکت اکسینو، این امکان را فراهم آورده است تا با قیمتی بسیار مناسب و کیفیت استثنائی و در سطح جهانی، اشخاص و کسب و کارهای فعال در شهر کرج در سریع ترین زمان صاحب یک سایت حرفه ای و ارزان باشند.

حتماً برای شما هم پیش آمده است که بخواهید در کلمات کلیدی جذاب و پرطرفدار مربوط به زمینه فعالیت شغلی خود در صفحه اول گوگل بدرخشید و برای این منظور به دنبال یک شرکت معتبر سئو سایت در کرج می گردید.
بنابراین با ما در ادامه همراه باشید تا شما را بیشتر با خدمات سئو کلمات کلیدی و بهینه سازی وبسایت ها جهت ورود پرقدرت به صفحه اول گوگل آشنا کنیم.

تهران، پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر ایران با قریب به 9 میلیون جمعیت شب و تا 16 میلیون جمعیت روز، قطب مهم اقتصادی ایران است و صدها هزار کسب و کار مختلف در این شهر مشغول به فعالیت هستند. بنابراین طراحی سایت در تهران به عنوان یکی از مهم‌ترین روش‌های مدرن بازاریابی بر بستر اینترنت، از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

سئو تضمینی سایت یعنی اینکه شما به یک شرکت بهینه سازی و سئو سایت در تهران یا هر شهر دیگر، مثلاً آژانس بازاریابی اکسینو مراجعه می‌کنید و از ما می‌خواهید که در چند کلمه کلیدی که احساس می‌کنید ورود شما به صفحه اول گوگل در آن کلمات می‌تواند کمک قابل توجهی به کسب و کار شما کند، شما را به صفحه اول گوگل برسانیم.

طراحی سایت شرکتی؛ این شاید یکی از پرطرفدارترین خدمات طراحی سایت در ایران باشد.
شاید شما هم با جستجوی عبارت طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت شرکتی در تهران در گوگل به این صفحه هدایت شده‌اید. در این صورت لازم است پیش از هر سخن دیگر، با شما درباره چیستی طراحی سایت شرکتی و ویژگی‌های یک سایت شرکتی خوب صحبت کنیم.

طراحی سایت فروشگاهی یکی از مهم ترین نیاز ها برای اکثر کسب و کار ها می باشد، به ویژه در این شرایط که داشتن کسب و کار آنلاین این کمک را به شما می کند که در ایام قرنطینه بتوانید راحت تر و بهتر با مشتریانتان در ارتباط باشید و میزان فروش تان هم بیشتر می شود.
همان طور که وقتی وارد یک فروشگاه می شوید ظاهر و همین طور نوع برخورد بسیار مهم است در فروشگاه های اینترنتی نیز این موضوع بسیار مهم است و باید به گونه ای طراحی بشود که در لحظه اول حس خوبی را به کاربر القا کند.
در نتیجه طراحی سایت و ظاهر گرافیکی دارد بسیار مهم است و باید ترکیب رنگ بر اساس اصول روانشناسی باشد، در این حالت است وقتی کاربر وارد سایت شما می شود می تواند به آن اعتماد کند.

مریم تدین بازدید : 45 یکشنبه 15 فروردین 1400 نظرات (0)

طبیعی است در صورتی که با یک شرکت طراحی سایت قرارداد ببندید، اگرچه ممکن است هزینه عقد قرارداد در این حالت اندکی بیشتر باشد، ولی می توانید مطمئن باشید که خدمات پشتیبانی بسیار بهتری را دریافت خواهید کرد.

 

بسیاری از افرادی که در منزل طراحی سایت می کنند، به این موضوع به عنوان شغل دوم یا سوم خود نگاه می کنند، خیلی وقت ها پاسخ تلفن ها را نمی دهند یا به صورتی که با جلب کامل رضایت مشتری همراه باشد، طراحی سایت مورد نظر را انجام نمی دهند.

 

همچنین از آنجایی که در این گونه موارد با یک شرکت رسمی طرف نیستید، در صورت بروز هرگونه مشکلی کار شما برای پیگیری حقوقی اختلاف ایجاد شده در آن صورت دشوارتر خواهد بود.

 

بنابراین ما به طور کلی توصیه می کنیم که برای انجام طراحی سایت در سعادت آباد، با یکی از شرکت های معتبر فعال در این حوزه اقدام به عقد قرارداد کنید، هرچند از نظر هزینه نیاز باشد اندکی بیشتر خرج کنید.

 

از خدمات شرکتی استفاده کنید که فعال باشد و صرفاً ثبت کاغذی نشده باشد. برای این کار لازم است از آن شرکت بخواهید که عقد قرارداد در دفتر رسمی شرکت انجام شود نه در محیط های دیگر یا جاهایی مثل داخل خودرو و…

 

سعی کنید با شرکتی معامله کنید که عقد قرارداد داشته باشد و روی قول های شفاهی مدیران و مشاوران شرکت های طراحی سایت حساب نکنید.

 

سعی کنید با شرکت های طراحی سایت در سعادت آباد، طراحی سایت در در جردن، طراحی سایت در فرمانیه، طراحی سایت در زعفرانیه قرارداد ببندید که زمینه فعالیت شان در این مناطق هستند! زیرا شرکت های متمرکز بر بازار این مناطق شناخت بهتری از بازار دارند و در نتیجه بهتر می توانند به شما در این زمینه کمک کنند.

 

در هنگام عقد قرارداد، متن آن را به طور کامل بخوانید و هرجا سوالی داشتید به طور شفاف از مدیرعامل شرکت طراحی سایت موردنظر پرس و جو کنید. همچنین خسارات احتمالی در صورت دیرکرد آماده شدن طراحی سایت یا راه های حل و فصل مشکلات احتمالی در قرارداد پیش بینی شده باشد یا در قسمت توضیحات آنها را اضافه کنید.

 

مطمئن شوید که طرف قراردادتان در هنگام عقد قرارداد یا نماینده رسمی شرکت یا مدیرعامل آن شرکت است. برای این کار نسخه ای از روزنامه رسمی شرکت را در هنگام عقد قرارداد بخواهید

مریم تدین بازدید : 66 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)

اگر کسب و کار شما در اینترنت حضور ندارد، آماده باشید که به زودی از صحنه بازار کسب و کارها محو خواهد شد!

امروزه در سرتاسر دنیا کمتر کسب و کار شناخته شده ای را خواهید دید که در اینترنت حضور قوی نداشته باشد.

شما برای سفارش یک وب سایت متناسب با کسب و کار خود باید به چند نکته توجه کنید. حتماً تا به امروز بسیاری از همکاران شما بوده اند که برای کسب و کار خود طراحی سایت انجام داده اند. بنابراین شما میتوانید از روی آنها ایده بگیرید. این موضوع به هیچ وجه بد نیست. اینکه شما سایت های رقیب خود را بررسی کنید باید یکی از اصول کاری شما باشد.

شما با بررسی چند سایت رقیب به خوبی متوجه میشوید که انتظارتان از سایت خود چیست. همچنین شما اگر سایت های دیگر را به خوبی بررسی کنید می توانید کمبودها در این حوزه را بفهمید. در این صورت میتوانید قابلیت هایی را که می توانند مخاطب بیشتری را جذب کنند شناسایی کنید. با قرار دادن این قابلیت ها در سایت خود نسبت به رقبای خود مزیت رقابتی ایجاد کنید و از آنها پیشی بگیرید.

سفارش طراحی سایت ارزان و حرفه ای

اگر شما به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستید شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که آیا میتوان با هزینه کم یک سایت خوب داشت؟

اما پاسخ به این سوال چندان هم ساده نیست. طراحی سایت یک فرآیند بسیار پیچیده است و قیمت گذاری آن از آن هم پیچیده تر. اما اگر شما هدف از طراحی سایت را به خوبی درک کنید پاسخ سوال بالا آری است.

شما میتوانید با صرف هزینه کم یک سفارش طراحی سایت ارزان و حرفه ای داشته باشید. برای صرفه جویی در هزینه طراحی سایت ناگزیر هستید طراحی سایت خود را اصطلاحاً با قالب آماده انجام دهید.

استفاده از قالب آماده در طراحی سایت

قالب آماده یا تمپلیت آماده یک سایت از پیش طراحی شده است که کدنویسی های لازم در آن صورت گرفته و برای ادامه کار آماده شده است. در این مدل طراحی سایت، طراح سایت اقدام به محتوا گذاری، جابجایی منوها، قرار دادن اطلاعات متناسب با سفارش طراحی سایت ، و در کل شخصی سازی سایت متناسب با کسب و کار کارفرما میکند.

از معروفترین قالب های آماده وب سایت، قالب های وردپرسی و جوملا هستند. هر یک از این ارائه دهندگان قالب های آماده سایت مزایا و معایب خود را دارند که از حوصله این بحث خارج است. اما در مجموع مزیت استفاده از قالب های آماده را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • هزینه طراحی سایت کمتر
  • طراحی سایت سریع
  • استاندارد بودن کدنویسی های انجام شده در این قالب ها

اما طراحی سایت با قالب آماده در کنار مزایایی که عنوان شدند معایبی هم دارد:

  • محدودیت در تغییر ظاهری سایت و شخصی سازی
  • سرعت پایین تر به علت وجود امکانات اضافی
  • تکراری بودن به علت استفاده از قالب های آماده به خصوص

در مجموع تصمیم آخر با کارفرماست. اگر معایب ذکر شده خللی در نیازهای شما ایجاد نمیکند استفاده از قالب آماده یک گزینه خوب برای شما برای سفارش طراحی سایت ارزان است.

شما می توانید برای مشاوره بیشتر در این خصوص با کارشناسان شرکت طراحی سایت اکسینو تماس بگیرید تا با زوایای بیشتری از این موضوع آشنا شوید.

امروزه با گسترش ارتباط مجازی دیگر لزومی ندارد نگران ارتباط با پیمانکار باشید. دیگر فرقی نمیکند شرکت طراحی سایت در شهر شما واقع شده باشد یا نه. تمامی کارها را میتوان به شکل دورکاری انجام داد. شرکت اکسینو در تهران و کرج دفتر دارد و ما اماده خدمات رسانی حضوری به شهروندان تهرانی و کرجی هستیم. ما آماده خدمت رسانی به شما هموطنان به شکل غیرحضوری از هر کجای ایران هستیم. مهم این است شما بهترین را انتخاب کنید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 162
  • بازدید سال : 1,141
  • بازدید کلی : 2,418